26. 05. 2006 | NVC

Pozvánka na seminář k představení výsledků průzkumu trhu vína v ČR a navrhované koncepce propagační a komunikační strategie moravských a českých vín.

Průzkum byl zadán Vinařským fondem a na jeho základě byla zpracována agenturou Comtech komunikační strategie pro společnou propagaci moravských a českých vín.

Program semináře:
1. Zahájení
2. Představení výsledků komplexního průzkumu trhu vína v ČR – agentura FOCUS
3. Představení značky a komunikační strategie moravských a českých vín – plán aktivit, návrh grafiky – agentura Comtech
4. Informace o aktivitách Vinařského fondu a Národního vinařského centra v oblasti koncepce podpory marketingu vín z Moravy a Čech – zástupci Vinařského fondu a NVC.
5. Diskuse, závěr.

Místo: přednáškový sál Národního vinařského centra, Zámek 1, Valtice
Termín: 8. června 2006 od 9.00 hod. do cca 13.00 hod.
Prezence 8.30 – 8.50, prosím o dochvilnost.
V areálu zámku je zakázáno parkovat, prosím zaparkujte na valtickém náměstí nebo na vyhrazeném parkovišti před zámkem.

Počet míst je omezen, zájemci se musí registrovat na e-mailu narodni@vinarskecentrum.cz nebo tel. 519 352 072 (sl. Ryšková, p. Ekrtová).
Při registraci e-mailem uveďte jméno, firmu a kontaktní telefon a e-mail.

Nejnovější aktuality

06. 01. 2019 | Specializované školení pro malopěstitele révy
15. 12. 2018 | PF 2019
04. 12. 2018 | Rulandské bílé ze Zámeckého vinařství Bzenec je nejlepším vínem České republiky pro rok 2019
30. 11. 2018 | Vína ze Salonu vín ČR 2018 v měsíci prosinci se slevou 10 % a 15 % a otevírací doba expozice.
09. 11. 2018 | Salon vín 2019 aneb jak se vybírá nejlepší víno Moravy a Čech?

TIP: Chcete dostávat anonci nových aktualit e-mailem? Zaregistrujte se v sekci Novinky emailem »