Konference Moderní trendy propagace vína - 2. ročník - BRNO

Informace o školení a zadání počtu osob (krok 1/3)


Termín: 8. června 2011 od 9.00 do 17.30 hod.
Lektor: Naši přední odborníci v oblasti marketingu. Více v popisu konference a programu ke stažení.
Místo: BRNO - Hotel Best Western Premier Hotel International Brno – Husova 16
Popis:PROGRAM KONFERENCE:

9.00–9.30 hod. | REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ
9.30–13.00 hod. | DOPOLEDNÍ PROGRAM KONFERENCE

moderátor: Ing. Pavel Krška – ředitel Národního vinařského centra, o.p.s.
úvodní slovo:
Ing. Milan Venclík – předseda rady Vinařského fondu
Ing. Zdeněk Juračka – prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR
MVDr. Dana Odehnalová, MBA – ředitelka 5P Agency, spol s r.o., lektorka B.I.B.S. a.s.

doc. Ing. Miloslav Keřkovský, CSc., MBA, rektor B.I.B.S., a.s.
• Ekonomické aspekty strategického řízení vinařství
prof. Ing. Jana Stávková, CSc., děkanka Provozně-ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně
• Použití marketingových nástrojů při propagaci vína
MVDr. Dana Odehnalová, MBA, ředitelka 5P Agency, lektorka B.I.B.S., a.s., Ing. Pavel Krška – ředitel Národního vinařského centra, o.p.s.
• Jak mohou naše marketingové aktivity ovlivnit spotřebitele při nákupu vína?
doc. PhDr. Josef Dohnal, CSc., ředitel FONTES H
• Volba správné obchodní komunikace při prodeji vína
Ing. Roman Španiel, nezávislý konzultant a optimalizátor stránek pro vyhledávače
• Využití internetu při prodeji a propagaci vína

13.00–14.00 hod. - OBĚD S DEGUSTACÍ NOVÉHO ROČNÍKU VÍN SALONU VÍN ČR A VÝSTAVOU SKLENĚNÝCH KARAF NA VÍNO RESVINIA A KVĚTIN CARMEN FLORA

14.00–17.30 hod. | ODPOLEDNÍ BLOK PŘEDNÁŠEK
Ing. Radek Kameník, Key Account Director, COMTECH, spol. s r. o.
• Propagační aktivity značky Vína z Moravy, vína z Čech
Roman Skotnica, ředitel FOCUS-Centrum pro sociální a marketingovou analýzu, spol. s r. o.
• Vývoj vnímání značky VMVČ optikou českého spotřebitele
MVDr. Dana Odehnalová, MBA, ředitelka 5P Agency, lektorka B.I.B.S., a.s.,
prof. MUDr. Pavel Ventruba, DrSc., přednosta Gynekologicko-porodnické kliniky LF MU Brno
• Marketing červených českých vín a příležitosti pro zvýšení jejich prodeje
Ing. Dagmar Jelínková, předsedkyně představenstva ECONOMY RATING a.s.
• Zdravá ekonomika – základ podnikání
Richard Süss, Wine advisor for gastronomy, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.
• Horeca víno – skrytý sortiment
MVDr. Dana Odehnalová, MBA, ředitelka 5P Agency, lektorka B.I.B.S., a.s., Ing. Pavel Krška – ředitel Národního vinařského centra, o.p.s.
• Jak můžeme snížit náklady firmy pomocí marketingových aktivit?

ZÁVĚR KONFERENCE

Základní cena za účast na konferenci je 2352 Kč včetně DPH 20%. Nárok na slevu -50% z této částky mají členové Svazu vinařů ČR, plátci do Vinařského fondu, členové Svazu obchodu a cestovního ruchu, studenti B.I.B.S. zástupci všech subjektů, zapsaných v adresáři na www.wineofczechrepublic.cz! Cena po slevě pouze 980 Kč + DPH! Studenti MENDELU mají speciální podmínky, viz informaci zaslaná individuálně. Nárok na slevu uplatníte v kroku 2. této objednávky.

Cena zahrunuje účast na konferenci, podkladové materiály, oběd a občerstvení během dne.
Obj. číslo:
Cena základní vč. DPH: 2352 Kč
Kapacita: 100
Počet volných míst: 35
Školení/seminář je již obsazen!
Příloha ke staženíPozvánka + podrobný program (pdf)
Konference Moderní trendy propagace vína - 2. ročník - BRNO