Expozice Salonu vín ČR 2024 se uzavírá
za .

Nejlepší víno? To, které nezapomenete. Dnes je Mezinárodní den Vína zodpovědně.

8. 11. 2024
zařazení: NVC

Mezinárodní hnutí Wine in Moderation vyhlašuje po loňském úspěšném prvním ročníku další ročník Mezinárodního dne Vína zodpovědně na podporu umírněného a zodpovědného pití vína.

Mezinárodní den Vína zodpovědně se koná 8. listopadu po celém světě a stejně jako v minulém roce se nese v duchu myšlenky: „Nejlepší víno? To, které nezapomenete.“

8. listopadu jsou milovníci vína na celém světě zváni, aby se k nám připojili a zvýšili tak povědomí o důležitosti zodpovědného užívání vína. Cílem Mezinárodního dne Vína zodpovědně je zapojit konzumenty a odborníky na víno do iniciativy a společně tím podpořit hlubší porozumění pro kulturu a historii vína, a zároveň povzbudit uvážlivé rozhodování při konzumaci alkoholu.

“Je nám ctí, že se můžeme zařadit po bok více než 15 států z celého světa a společně šířit tuto myšlenku. ČR je členem Wine in Moderation už třetím rokem a my v Národním vinařském centru máme radost, že se k nám postupně přidávají jednotlivá vinařství jako podporovatelé hnutí, dnes už je to přes 20 firem a my věříme, že budou nadále přibývat. Považuji za nezbytné zdůraznit, že jsme součástí především díky finanční podpoře Vinařského fondu a díky zajištění veškeré organizace a komunikace Národním vinařským centrem,” uvádí marketingová a exportní ředitelka Národního vinařského centra Dáša Fialová.

Základní poselství zůstává: kultura vína je o tom, že si vychutnáme zážitek s vínem spojený, a zároveň se vyhýbáme jeho nadměrné konzumaci. Kampaň zdůrazňuje, že opravdový požitek z vína pramení z nezapomenutelných okamžiků vzniklých při jeho umírněné konzumaci, pro které platí: „Nejlepší víno? To, které nezapomenete.“

Letošní kampaň opět zahrnuje řadu akcí a propagačních aktivit koordinovaných národními koordinátory hnutí Wine in Moderation po celém světě a jeho podporovateli v různých zemích a regionech. U nás v Národním vinařském centru se zaměříme na komunikaci v médiích a přes sociální sítě a sdílení i další šíření myšlenky zodpovědné a umírněné konzumace vína.

Sandro Sartor, prezident společnosti Wine in Moderation, uvedl: „Naším cílem je posílit naše dlouholeté poslání, kterým je umožnit profesionálům a spotřebitelům vína, aby se rozhodovali zodpovědně. Přestože celoročně podporujeme umírněnosti a chceme, aby na to všichni spotřebitelé pamatovali pokaždé, když si vychutnávají sklenku vína, líbí se nám myšlenka oslavit zodpovědné pití vína v jeden den: pochopit a ocenit víno způsobem, který umocňuje zážitek a vytváří trvalé vzpomínky. Vybízíme všechny, aby se k nám připojili a šířili toto poselství umírněnosti a zodpovědnosti.“

Více o programu najdete na webových stránkách. Sledujte nás i na Instagramu, LinkedIn a YouTube.
www.wineinmoderation.eu
www.vinozodpovedne.cz
www.vinarskecentrum.cz
www.vinazmoravyvinazcech.cz

Kontakt pro media:
Dagmar Fialová
marketingová ředitelka Národního vinařského centra
dagmar.fialova@vinarskecentrum.cz
+420 720 820 921
 

Fotogalerie ke článku

Generální partner

partner logo

Hlavní partneři

partner logo partner logo
partner logo
partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Oficiální voda

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner