Expozice Salonu vín ČR 2024 se uzavírá
za .

Je za námi další ročník Wine in moderation day

14. 11. 2024
zařazení: NVC

Světový Den Vína zodpovědně se slavil napříč vinařským světem, jeho druhý ročník proběhl 8. listopadu.

 

Nejlepší víno? To, které nezapomenete!
Pozitivní druhý ročník Dne Vína zodpovědně

 

Druhý ročník mezinárodního Dne Vína zodpovědně, který se konal 8. listopadu, se setkal s velkým úspěchem. Kampaň s heslem „Nejlepší víno? To, které nezapomenete,“ opět zdůraznila význam zodpovědného a umírněného pití vína.

 

Tento rok kampaň zaznamenala výrazný nárůst zapojení veřejnosti na nejrůznějších platformách. Celkem byl Den Wine in Moderation na sociálních sítích předmětem více než 200 příspěvků, tisíců lajků, přes sto příběhů a k tomu jste se mohli setkat s širokou škálou aktivit pořádaných v mnoha zemích. Reakce spotřebitelů, odborníků a médií vyvolaly velký rozruch v online světě, přičemž nespočet článků, příspěvků a diskuzí posílilo poselství o umírněné a rozvážné konzumaci vína.

 

Sandro Sartor, prezident organizace Wine in Moderation, zhodnotil úspěch: „Jsme nadšeni z odezvy na druhý ročník Dne Vína zodpovědně. Entusiasmus vinařské komunity, odborníků i spotřebitelů potvrzuje důležitost našeho poselství, že umírněnost a zodpovědnost jsou základními hodnotami vinařské kultury a měly by být vždy připomínány. Bylo inspirující vidět tolik lidí z různých zemí a odvětví, jak se zapojili do naší kampaně, a těšíme se na další rozvoj tohoto úspěchu v nadcházejících letech.“

 

Jedním z hlavních momentů týdne byla speciální panelová diskuze, která se konala 6. listopadu v Evropském parlamentu. Diskuze „Den Vína zodpovědně – iniciativa a kampaň k podpoře umírněné a zodpovědné konzumace vína“ byla pořádána europoslankyní Esther Herranz Garcia a obsahovala zajímavé příspěvky od významných osobností, jako je profesor Mladen Boban ze Splitské univerzity, který představil nejnovější vědecké poznatky o víně jako součásti vyváženého životního stylu, a Aline Bouchez, Senior Strategic Planner pro agenturu BUZZMAN, která se věnovala efektivní komunikaci o umírněnosti pro nové generace. Diskuze spojila zainteresované strany z celého světa a zdůraznila význam informací založených na vědeckých poznatcích a jasné komunikace při podpoře zodpovědné konzumace vína. Akce podtrhla zásadní roli vzdělávání v propagaci umírněného pití a byla uvedena prezidentem WiM Sandrem Sartorem, jehož závěrečné věty posílily poselství zodpovědného vychutnávání vína.

 

Den Vína zodpovědně (v anglické podobě Wine in Moderation Day) je organizován asociací Wine in Moderation, aby oslavoval kulturu a historii vína a zároveň vybízel spotřebitele k zodpovědnému užívání si všeho, co může víno nabídnout. Kampaň prosazuje umírněnou konzumaci jako klíčovou hodnotu, přičemž členové z celého světa se propagaci tohoto přístupu věnují celoročně prostřednictvím komunikace a vzdělávacích aktivit.

 

Pro více informací o kampani navštivte naši webovou stránku a sledujte náš Instagram a LinkedIn. Pro více informací o aktivitách našich členů vás zveme do sekce novinek a k odběru našeho měsíčního newsletteru.

www.wineinmoderation.com

 

Generální partner

partner logo

Hlavní partneři

partner logo partner logo
partner logo
partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Oficiální voda

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner