Marketing jako nástroj pro růst vinařství
Vinařství je krásným řemeslem, ale zároveň i náročným podnikáním. Kvalita vína je zásadní, ale sama o sobě kvalita nestačí, pokud o ní nikdo neví.
Už dávno nemohou vinaři jen otevřít sklep, nabídnout vína k ochutnání a doufat, že se tak přilákají věrné zákazníky. Dnes vinař potřebuje jasně formulovat, co dělá, pro koho to dělá a umět to zákazníkům sdělit způsobem, který funguje. A právě v tom pomohou hned dva specializované semináře, které již brzy proběhnou v Národním vinařském centru.
Seminář 10 tipů, jak vylepšit marketing vašeho vinařství teď hned se zkušenou odbornicí na marketing, Martinou Fojtů, nabízí úvod do tématu pro ty, kteří chtějí začít přemýšlet o svém podnikání jinak. Seminář proběhne 18. června a nepůjde o zdlouhavé teoretické poučky, ale o konkrétní rady, jak efektivně odlišit svůj přístup od ostatních.
Pokud máte úplné základy již zvládnuté, již 24. června chystáme navazující seminář Online marketing pro vinaře v praxi opět s Martinou Fojtů, ke které se připojí markeťačka Linda Dufková. Seminář se bude věnovat především digitálnímu prostoru – tedy místu, kde se dnes nejčastěji formuje důležitý první dojem i samotné rozhodnutí o nákupu. Účastníci si dozví, jak na tvorbu obsahu pro sociální sítě a zjistí, jak nastavit web nebo e-mailing tak, aby všechno fungovalo ve prospěch jejich brandu. Důraz bude kladen i na měření výsledků a vyhodnocování dat, které umožní dělat ta správná a informovaná rozhodnutí.
Novinky e-mailem
Nepromeškejte naše novinky a slevové akce! Přihlašte se k odběru novinek e-mailem.