Vína z Moravy a vína z Čech – vína, kterým rozumíme!

23. 8. 2022
zařazení: NVC

Vinařský fond, který se dlouhodobě stará o podporu a propagaci moravských a českých vín, prostřednictvím nové kreativní agentury OUTBREAK s.r.o., přichází s novou netradiční kampaní.

„Otevřít, zakroužit, přivonět, poválet v ústech. Víno, u kterého se budeme radovat a smát, toužit a milovat.“

Život jako víno!

Kampaň odstartovala 20. srpna. Stěžejním formátem je bezmála tříminutové video, které vypráví o tom, co všechno je ve skutečnosti v každé jedné lahvi moravského nebo českého vína ukryto a co všechno tvoří její hodnotu. Poběží na televizi Nova nejprve v upravené podobě s délkou 45 sekund, následně ve dvou zkrácených 15sekundových verzích. Ty budou zároveň nasazeny na sociálních sítích (FB a IG – Vína z Moravy a vína z Čech) a v online médiích jako např. novinky.cz, seznamzpravy.cz, idnes.cz, blesk.cz, denik.cz a dalších. Plná verze videa bude dostupná na webu Vína z Moravy, vína z Čech a na YT kanálu. Až do konce října se budou lidé s novou kampaní setkávat v tisku, na nejnavštěvovanějších webových portálech, ale i v prostorách prodejních řetězců.

 

 

Fotogalerie ke článku

partner logo

Hlavní partner

partner logo

Hlavní partner

partner logo

Oficiální voda

partner logo

Projekt s podporou VF

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner