Představujeme nový koncept workshopů zaměřený na gastronomii a jeho partnery

19. 7. 2023
zařazení: NVC

Klára Kollárová právě rozbíhá unikátní formát regionálních gastro workshopů. V létě a na podzim necháme vinaře ve vinohradech a zaměříme se na propagaci našich vín v gastro provozech.

Pilotní gastronomický workshop s národní sommelierkou, Klárou Kollárovou, aneb setkání provozovatelů, manažerů nebo majitelů gastroprovozoven s diskusí na téma "Proč je důležité prezentovat lokální víno a jak vůbec na to?" se odehraje 16. srpna v Jičíně, 25. srpna na Mělníku a pokračovat budeme v Ostravě, Pardubicích a Plzni.

Ke spolupráci na projektu se nám podařilo připojit hned několik důležitých partnerů, kterým chceme velmi poděkovat. Z institucí nás podpořili: Vinařský Fond, Makro Cash & Carry ČRČeský Gastronomický Institut a Asociace Sommelierů ČR. Produktovými partnery se stali Bohemia Sekt, dovozce systému Coravin - Californian Wines a sklárna Rona
Makro Cash & Carry ČR navíc přidá každému účastníkovi voucher v hodnotě 500Kč při nákupu nad 1500Kč. 

Unikátní nový formát vzdělávacích setkání pracovníků v gastronomii zaměřený na zvýšení profitability gastroprovozů díky správně cílenému výběru moravských a českých vín a jejich prezentaci. Je určený primárně pro majitele nebo provozovatele malých a větších podniků, kteří chtějí pracovat na prestiži svých podniků a nabídnout zákazníkům naše kvalitní víno. Prodáte-li denně pět skleniček vína navíc, můžete svou tržbu zvýšit ročně o 150 000 Kč i víc. A to i v pivnici, kde ke spokojenosti stačí i jen nabídka 5 vín. A představte si, jakou radost uděláte těm, kteří pivo nepijí. Během 4 hodin se dozvíte, jak oslovit i náročnější klientelu a to může mít další dopad na váš profit. Cílem je předat základní know-how o práci s vínem v gastronomii, které zahrnuje výběr vína pro daný koncept, správný servis a komunikaci s hostem, ale také cenové nastavení a ekonomiku práce s vínem v restauraci. Nejedná se tedy jen o základy sommelierství, ale spíše ekonomický pohled na přínos vína. Stejně tak ukážeme důležitost tuzemských vín v nabídce a vyzkoušíme principy jejich párování s lokálními surovinami. Pojetí akce je komorní (do 15 účastníků), aby se zajistila atmosféra k diskuzi mezi účastníky, kteří chtějí probrat a sdílet své aktuální poznatky o práci s vínem.

Samozřejmě budeme i ochutnávat vína z tuzemských odrůd. Dohromady to bude 15 vín z různých odrůd a v různých vinařských stylech i cenových kategoriích. Velmi důležitou součástí bude i praktické snoubení vína a jídla. Vyložíme si základy různých přístupů k párování na běžných pokrmech.

Cíl: Pomoci provozovatelům běžných restaurací zařadit do nabídky naše kvalitní víno a ukázat cestu, jak s vínem dobře pracovat i bez sommeliera. To vše s důrazem na lokálnost.

Program:
- Tvorba vinného lístku na základě koncepce a možností vybraného podniku
- Práce s personálem i hostem
- Degustace 15 tuzemských vín s ohledem na různé cenové hladiny
- Praktická ukázka párování vín a pokrmů, které hostující restaurace nabízí
- Po skončení možnost další diskuze

Cílová skupina: provozovatelé a majitelé malých a středních gastroprovozů, stánků, bister, vinných barů či pivních restaurací

Více informací a všechny termíny najdete na našem webu.

Projekt se koná s podporou Vinařského fondu. 

Těšíme se na vás!

Generální partner

partner logo

Hlavní partneři

partner logo partner logo
partner logo
partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Oficiální voda

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner

partner logo

Mediální partner