f Kurzy a semináře o víně, sommelierské kurzy, e-learning | Národní vinařské centrum, o.p.s.

Vinařský marketing - praktická část - EVIDENCE ZÁJEMCŮ

Informace o školení a zadání počtu osob (krok 1/3)


Termín: Termín prozatím nebyl stanoven, předběžně 2. pololetí 2019
Lektor: Mgr. Dušan Bednář, DiS. - nezávislý lektor, trenér a kouč v oblasti obchodních a manažerských dovedností
Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D. - vinařský ekonom MENDELU PEF, garant předmětů Marketing vína a zahradnických produktů ZF MENDELU v Lednici
Mike Mazey - Australan, lektor angličtiny a profesionální vinař, absolvent Univerzity zemědělských věd v Adelaide.
Místo: přednáškový sál Centra Excelence, Sobotní 1029, Valtice
Popis:Praktická dvoudenní část nově vytvořeného a dvakrát pilotně vyzkoušeného vzdělávacího programu. Určeno zejména zaměstnancům a OSVČ v oblasti vinařství v Jihomoravském kraji. Kurz se zabývá tématy jako jsou analýza trhu, vinařské strategie, možnosti zvyšování produktivity, techniky obchodního vyjednávání atd. Nedílnou součástí je také angličtina vinařských pojmů, která zahrnuje i výuková videa. Základní znalost angličtiny nezbytná!

Praktická část:
Harmonogram:
1. den
08:00–08:30 Prezence
08:30–11:30 Vinařský marketing - Mgr. Dušan Bednář, DiS.
- Jak si stojí vinařský obchod v podnikatelském světě, reflexe postřehů a podnětů
- Sebereflexe vlastní vinařské strategie a její následné vyhodnocení
- Jak pracuji se zákazníkem
11:30–12:30 Přestávka na oběd
12:30–17:00 Vinařský marketing - Mgr. Dušan Bednář, DiS.
- Marketing v elektronických médiích
- Jak řídit sebe, druhé, obchodní partnery, zákazníky aneb trochu psychologie ve světě podnikání
- Základní podnikatelské kompendium – co je opravdu to důležité

2. den
08:00–08:30 Prezence
08:30–10:45 Vinařská angličtina – Mike Mazey
- Praktická cvičení – popis vinařství, vinohradu, podmínky sklizně, výroby vína, využití dalších informací, které mohou být uvedeny na etiketě, tvorba informačního listu o víně
- Rozbor videí
- Prezentace vlastního produktu/firmy
11:30–12:30 Přestávka na oběd
12:30–16:00 Obchod s vínem - Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.
- Příklady aplikace marketingové strategie v tuzemsku i zahraničí
- Prezentace firmy (vlastní nebo virtuální), návrh inovace produktů, resp. nové marketingové strategie
16:00-17:00 Diskuse, závěrečný test, předání osvědčení
Změna programu a termínu vyhrazena.


Více o celém kurzu na www.vinarskymarketing.cz. Představu o e-learningu můžete získat v demoverzi na adrese www.vinarskymarketing.cz/e-learning, login: demo, heslo: demoverze.
Vytvoření kurzu i jeho pilotní odzkoušení bylo financováno z globálního grantu Jihomoravského kraje z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, číslo projektu CZ.1.07/3.2.04/04.0054.
Obj. číslo:
Cena základní vč. DPH: 2000 Kč
Kapacita: 20
Počet volných míst: 0
Všechna místa jsou již rezervována. Můžete poslat přihlášku, kterou bude systém registrovat, ale budete zařazeni mezi náhradníky. V případě, že se některé místo uvolní, vás budeme informovat. Další termíny jsou vyhlašovány postupně v závislosti na poptávce a organizačních možnostech. Sledujte, prosím, průběžně vyhlášené termíny, popř. se přihlaste k odběru novinek v sekci novinky e-mailem.
Vinařský marketing - praktická část - EVIDENCE ZÁJEMCŮ 

Zadejte počet osob